2020.03.18
WORK HOME

Tisztelt Partnerünk,
Lehet, hogy csak nemrég kerültünk kapcsolatba, lehet, hogy több mint 25 éve jár hozzánk és rendezvényeinkre, de egy biztos: kapcsolatunk a bizalomra és a munkahelyi felelősségre épül. Dolgozóink és partnereink többsége aktív, eseménydús életet él, akár üzleti találkozókra, szakmai rendezvényekre, networking eseményekre, akár privát, közösségi-családi programokra gondolunk.
 
Most azonban itt az ideje lelassulni, és olyan otthoni tevékenységekre időt szakítani, amire eddig esetleg nem volt idő. Rendet rakni gondolatainkban, átértékelni környezetünkkel való kapcsolatunkat.
 
A COVID-19 vírus terjedésének lassítására az egyetlen módszer a társasági érintkezések minimálisra csökkentése.
 
Mi ezt komolyan vesszük, kérjük, Ön is vegye komolyan!
Nyitva tartás
Bemutatótermünk jelenleg csak hétköznapokon 10-16 óráig van nyitva, de a kormányintézkedések hatására ez is tovább korlátozódhat. A látogatást helyettesítendő, bemutatótermünk virtuálisan is körbejárható.
 
Tekintse meg bemutatótermünket az alábbi linken:
https://my.matterport.com/show/?m=yqyXcBVotBo
 
Csapatunk
Számunkra munkavállalóink biztonsága kulcskérdés. Dolgozóinkkal történt személyes egyeztetés után a munkavégzés mindenki egyéni élethelyzetéhez igazítva folytatódik tovább, de csapatunk továbbra is együtt van. Ha valakivel személyesen nem találkozhatnak ezekben a hetekben, akkor az a munkatárs telefonon és szinte minden, napjainkban használatos online eszközzel érhető el.
 
Gyors alkalmazkodás:
Megszokott életünk sok, eddig nem ismert kihívás előtt áll. Az új helyzethez történő gyors alkalmazkodás kulcsfontosságú. Mi is ezt tesszük. A lényeg: maradjunk pozitívak!
Mindannyiunk biztonsága érdekében kérjük, vegye komolyan az ajánlott biztonsági intézkedéseket. A járvány terjedésének lelassítása és megakadályozása közös érdekünk.
 
Köszönjük!
Üzleti folyamatainkat befolyásoló gyártóink - fuvarozó partnereink - és további logisztikai partnereink rendelkezésre állásáról, illetve ezek jogi státuszáról weboldalunkon adunk folyamatos tájékoztatást!
https://www.europadesign.hu/2020/03/17/hivatalos_kozlemeny
Szakmai és közösségi kapcsolatainkat az elkövetkező időszakban szinte kizárólag a digitális térben folytatjuk.
Kövessen minket és más hasznos információk mellett tudja meg, hogyan javíthatja a Home Officeban töltött munkaidő hatékonyságát!
 



Magyarországon
előregisztrált
épületek

8



Iroda
showroom
projekt



1




Well
minősítéshez
ajánlott
szállítók

6



http://www.europadesign.hu/

Hazai szakemberek
a WELL-ről

Pálla Gábor Ödön
ügyvezető igazgató
Római irodaház Kft.

Az ingatlanfejlesztőknek a Well minősítés szempontrendszere olyan támpontokat ad, amelyekre érdemes odafigyelni már a beruházások elindításánál. A bérirodaházak fejlesztői számba vehetik az épületek alaprajzi, tartószerkezeti és épületgépészeti kialakítását, hogy az később alkalmas lehessen egy Well iroda megvalósítására. Amellett, hogy a minősítés egy kitűnő marketingeszköz, legalább olyan fontos a munkavállalók egészségének és kényelmének középpontba állítása is. A WELL továbbá hozzásegítheti a HR és kommunikációs szakterületek bekapcsolását is az irodatervezés folyamatába, ami nagyban segítheti egy projekt sikerét.

Cikkeink


Az ESG az Environmental (környezeti), Social (társadalmi) és Governance (irányítási) angol szavak rövidítése. Az ESG keretrendszeren belül ezeket pilléreknek nevezzük és ez az a 3 tématerület, amiben a vállalatoktól elvárt a jelentéstétel.

Kapcsolat

EUROPA DESIGN, WELL PONT


EUROPA DESIGN, WELL POINT
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-75.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Email
minosites@welliroda.hu
Kövessen minket!


Hazai szakemberek a WELL-ről

Fazakas György
építész, ügyvezető igazgató
Fazakas Építésziroda Kft.

Nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a 2019. február 15-én elindított interaktív előadás sorozatot. Az egészséges irodai környezet érdekében tett intézkedések egyre sürgetőbbek. Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt az az irodai munkahelyek száma, egyre nő a dolgozók aránya az adminisztratív szolgáltatási területeken.

Kovács Emesének szeretnénk megfontolásra javasolni, hogy a ”Well” minősítésben, az irodai dolgozókra jutó irodaterület mérőszáma is szerepeljen, a túlzsúfolt irodai környezet egészségtelen hatásának csökkentése érdekében.

Kocsány János
CEO
Graphisoft Park SE

A Well Irodáról szóló szakmai előadás nagyon jól összegezte a munkavállalók jó közérzetét középpontba állító új minősítési rendszer lényegét, így ingatlanfejlesztőként felkészülten várom a leendő bérlők erre vonatkozó igényeit. Számomra a Well nyolc fő kategóriája közül kiemelt fontossággal bír a fitness, a mozgáskultúra bevezetése a munkahelyeken. Ráadásul én ezt közösségépítő eszközként is használnám, hogy az ott dolgozók együtt éljék át a testmozgás örömét. Az irodai épített környezetben olyan feltételeket kell megteremteni, amelyek ösztönzik a fizikai aktivitást és az aktív életmódot.

Pálla Gábor Ödön
ügyvezető igazgató
Római irodaház Kft.

Az ingatlanfejlesztőknek a Well minősítés szempontrendszere olyan támpontokat ad, amelyekre érdemes odafigyelni már a beruházások elindításánál. A bérirodaházak fejlesztői számba vehetik az épületek alaprajzi, tartószerkezeti és épületgépészeti kialakítását, hogy az később alkalmas lehessen egy Well iroda megvalósítására. Amellett, hogy a minősítés egy kitűnő marketingeszköz, legalább olyan fontos a munkavállalók egészségének és kényelmének középpontba állítása is. A WELL továbbá hozzásegítheti a HR és kommunikációs szakterületek bekapcsolását is az irodatervezés folyamatába, ami nagyban segítheti egy projekt sikerét.



Irodakereso.info Well Iroda http://www.europadesign.hu/


Adatkezelési tájékoztató